A Tokaji Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyintézés 2021. május 17-től ismételten elérhető a Hivatal ügyfélfogadási idejében.
Tisztelt Ügyfeleink!
A Tokaji Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyintézés 2021. május 17-től ismételten elérhető a Hivatal ügyfélfogadási idejében:
- hétfőn és szerdán: 07.30- 11.30 óra között,
- kedden és csütörtökön: 12.00-16.00 óra között,
- pénteken: 07.30-11.30 óra között.
Megkérjük Önöket, hogy ügyeiket csak az ügyfélfogadási időben végezzék.
A Hivatal épületébe lépéskor a maszk és a kézfertőtlenítő használata kötelező!
A portaszolgálat folyamatosan üzemel a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal épületében.
Az ügyeiket továbbra is intézhetik elektronikus úton alábbiak szerint:
TOKAJPH KRID azonosítója: 503008306– a küldött elsősorban az önkormányzati hivatali portálon megtalálható nyomtatványok felhasználásával, vagy e-papíron illetve e-mail címre történő e-mailen küldjék be. A hivatali dolgozók e-mail címe az alábbi linken érhető el:
http://tokaj.hu/tokaji-kozos-onkormanyzati-hivatal/
Az elektronikusan beküldhető nyomtatványokat az alábbi linken lehet elérni:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
A hivatalunk nyomtatványainak kiválasztásával és az ügyindítással kapcsolatos információk itt érhetők el:
http://tokaj.hu/elektronikus-ugyintezes/
Kérjük, amennyiben ezen nyomtatványok kitöltését követően azok benyújtása technikai okokból e-mailen nem lehetséges, úgy azokat postai úton juttassák el a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal 3910 Tokaj, Rákóczi út 54. címre.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Péterné Ferencz Zsuzsanna s.k.
Jegyző