A Tokaji Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyintézés 2021. május 17-től ismételten elérhető a Hivatal ügyfélfogadási idejében.

Tisztelt Ügyfeleink!

  A Tokaji Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyintézés 2021. május 17-től ismételten elérhető a Hivatal ügyfélfogadási idejében:
  • hétfőn és szerdán: 07.30- 11.30 óra között,
  • kedden és csütörtökön: 12.00-16.00 óra között,
  • pénteken: 07.30-11.30 óra között.
  Megkérjük Önöket, hogy ügyeiket csak az ügyfélfogadási időben végezzék.  A Hivatal épületébe lépéskor a maszk és a kézfertőtlenítő használata kötelező!   A portaszolgálat folyamatosan üzemel a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal épületében.   Az ügyeiket továbbra is intézhetik elektronikus úton alábbiak szerint: TOKAJPH KRID azonosítója: 503008306– a küldött elsősorban az önkormányzati hivatali portálon megtalálható nyomtatványok felhasználásával, vagy e-papíron illetve e-mail címre történő e-mailen küldjék be. A hivatali dolgozók e-mail címe az alábbi linken érhető el: http://tokaj.hu/tokaji-kozos-onkormanyzati-hivatal/   Az elektronikusan beküldhető nyomtatványokat az alábbi linken lehet elérni: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap   A hivatalunk nyomtatványainak kiválasztásával és az ügyindítással kapcsolatos információk itt érhetők el: http://tokaj.hu/elektronikus-ugyintezes/   Kérjük, amennyiben ezen nyomtatványok kitöltését követően azok benyújtása technikai okokból e-mailen nem lehetséges, úgy azokat postai úton juttassák el a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal 3910 Tokaj, Rákóczi út 54. címre.  

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 

Péterné Ferencz Zsuzsanna s.k.

Jegyző