Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal iktató - hatósági ügyintéző munkakör betöltésére.  

Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet


Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal
iktató - hatósági ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony   Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3910 Tokaj, Rákóczi út 54. A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Ügyiratok számítógépes iktatása (ASP rendszer), ügyirat-kezelési, irattárazási, postázási feladatok ellátása, szociális kérelmek ügyintézése. A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Beérkező és keletkezett iratok iktatása, iktatott ügyiratok átadása az ügyintézőnek, egyéb iratok, levelek, iktatást nem igénylő beadványok szétosztása , ASP ügyiratkezelő rendszer kezelése, az előadók által elintézett, leadott ügyiratok irattározása, iratselejtezése, az önkormányzat hatáskörébe tartozó szociális kérelmek ügyintézése. Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.   Pályázati feltételek:
  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középfokú képesítés,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • ECDL
  • közigazgatásban szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • ASP iratkezelő rendszer ismerete – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • iratkezelési gyakorlat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • ügykezelői vizsga
Elvárt kompetenciák:
  • Önálló, pontos, precíz, konstruktív munkavégzés, terhelhetőség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet szerinti szakmai önéletrajz,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás annak megkéréséről,
  • a végzettséget és szakképzettséget, szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata,
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez,
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2020. szeptember 1. napjától tölthető be. A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 26. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Péterné Ferencz Zsuzsanna jegyző nyújt, a 06-47/553-010 -os telefonszámon. A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak a címére történő megküldésével (3910 Tokaj, Rákóczi út 54. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 20200806 , valamint a munkakör megnevezését: iktató - hatósági ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázatokat a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal jegyzője bírálja el. A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 28. A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
  • Tokaj Város honlapja - www.tokaj.hu - 2020. augusztus 6.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. augusztus 10. A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa! A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás valamennyi feltételét magára kötelezőnek fogadja el. Próbaidő 6 hónap.