Tokaj Város Önkormányzata a "A muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet alapján pályázatot hirdet a Tokaji Múzeum igazgató (magasabb vezető) munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I   F E L H Í V Á S

Tokaj Város Önkormányzata

a "A muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet

alapján

pályázatot hirdet

Tokaji Múzeum 
igazgató (magasabb vezető)

munkakör betöltésére.

  A munkáltató megnevezése: Tokaji Múzeum A munkakör megnevezése: igazgató (intézményvezető) A munkavégzés helye: 3910 Tokaj, Bethlen G. u. 7. Foglalkoztatás időtartama: 2022. március 1. napjától 2027. február 28. napjáig (5 év határozott időtartam) Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő Munkarend: Kötetlen munkarend A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
  • tervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény feladatainak ellátását, tevékenységével biztosítja az intézmény rendeltetésszerű és gazdaságos működését,
  • Felelős a múzeum szakmai tevékenységének színvonalas ellátásáért.
  • Elvégzi az intézmény alapító okiratában foglalt valamennyi feladat ellátásának koordinálását, irányítását, ellenőrzését, az intézmény működésének biztosítását, az intézmény költségvetésének betartását, a munkáltatói jogok gyakorlását, valamint a fenntartó által hozott döntések végrehajtását.
  Javadalmazás: A létrejövő munkaviszony a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (továbbiakban: Mt.) hatálya alá tartozó munkaviszony  lesz, így a bérezés és személyi juttatások megállapítására a Felek közötti megállapodás, belső szabályok, munkáltatói döntések, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény vezető állású munkavállalókra vonatkozó rendelkezései az irányadók. Kérjük a bérezésre és személyi juttatásokra vonatkozó igény pályázatban történő megjelölését.   Pályázati feltételek: a.) a 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 1. melléklet 7. pontja alapján:
  • aa) mesterfokozatú végzettség és szakirányú szakképzettség, jogász vagy közgazdász szakképzettség,
    • ab) KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret
    • ac) végzettségének és szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább hároméves szakmai gyakorlatot szerzett, valamint a megbízás időpontjában vezetői gyakorlattal is rendelkezik.
b.) államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot be kell mutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának figyelemmel a 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 4. § (1)-(2) bekezdésére. c.) a munkakör ellátásához szükséges magyar nyelvtudás, d.) cselekvőképesség, e.) a pályázó büntetlen előéletű és nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.​   A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • a pályázó részletes szakmai önéletrajza,
  • a szakmai és vezetői gyakorlat teljesítésének hitelt érdemlő igazolása,
  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési program,
  • a végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok hitelt érdemlő igazolása, (a Közös Európai Referenciakeret (KER) szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret igazolása történhet különösen államilag elismert komplex típusú középfokú nyelvvizsga-bizonyítvány vagy azzal egyenértékű okirat vagy a szakmai gyakorlat külföldi teljesítéséről szóló igazolás bemutatásával)
  • érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
  • a munkakörrel kapcsolatos fizetési igény megjelölése,
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzését tanúsító okirat hitelt érdemlő igazolása. A pályázó – amennyiben a képzést még nem végezte el - nyilatkozata arról, hogy az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzést a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül elvégzi, a képzés elvégzését igazoló okiratot bemutatja a munkáltatói jogkör gyakorlójának figyelemmel a 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 4. § (1)-(2) bekezdésére (aki a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább. Mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik.),
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez és továbbításához, valamint ahhoz, hogy a pályázatok elbírálásában résztvevő személyek azt megismerhessék,
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondnokság alatt,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy az egyes vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz,
  • a pályázó nyilatkozata, arról, hogy nem áll fenn esetében az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti tilalom.
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nem áll fenn vele szemben az Mt. 211. §-a szerinti összeférhetetlenségi ok.
  A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. március 1. napjától tölthető be. A pályázat benyújtásának határideje: 2021. december 30. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Posta György polgármester nyújt a +36-47/352-752-es telefonszámon. A pályázat beadási határidejének szempontjából a postára adás dátuma (postai bélyegző) számít. A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Tokaj Város Önkormányzata címére történő megküldésével (3910 Tokaj, Rákóczi u. 54.) zárt borítékban kell benyújtani.  Kérjük a borítékon feltüntetni a a munkakör megnevezését: „Múzeum igazgató” A pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázót a pályázati határidő lejártát követő 30 napon belül a kulturális intézmény alapfeladatait érintően szakértelemmel rendelkező bizottság (Szakmai bizottság) hallgatja meg, a pályázatokat Tokaj Város Önkormányzata Képviselő-testületének Kulturális, Turisztikai, Nemzetközi kapcsolatokért felelős Bizottsága is véleményezi. A Szakmai Bizottság és a Kulturális, Turisztikai, Nemzetközi kapcsolatokért felelős Bizottság véleményét mérlegelve Tokaj  Város Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt az intézményvezető személyéről, azzal, hogy az intézményvezetői megbízáshoz az 1997. évi CXL. törvény 46. § (3) bekezdése alapján a miniszter előzetes egyetértése szükséges. A pályáztató a próbaidőt - az Mt. 45.§ (5) bekezdésére figyelemmel - 3 hónapban határozza meg. A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 20. A pályázati kiírás közzétételének helye: Tokaj város honlapja: www.tokaj.hu A Tokaji Múzeum honlapja: www.tokajimuzeum.hu A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A munkáltatóval kapcsolatos további információ a www.tokaj.hu  oldalon olvasható. A pályázat kiírója fenntartja annak jogát, hogy a pályázati kiírást visszavonja, módosított új pályázati felhívást tegyen közzé, vagy az eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa.