Időskorúak Otthona - Tokaj a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Időskorúak Otthona - Tokaj Gazdasági, szociális ügyintéző munkakör betöltésére. A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 1 év –ig tartó közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3910 Tokaj, Bodrogkeresztúri út 52.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az Otthon és lakói térítési díjával, költőpénzével, pénzügyi tevékenységekkel kapcsolatos gazdasági feladatok ellátása, kimutatások készítése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
 Középiskola/gimnázium,
 Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, erkölcsi bizonyítvány megléte.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 Felsőfokú képesítés, Pénzügyi területen szerzett végzettség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 Szakmai önéletrajz, erkölcsi bizonyítvány, iskolai végzettséget igazoló dokumentumok
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. október 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
 Postai úton, a pályázatnak a Időskorúak Otthona - Tokaj címére történő megküldésével (3910 Tokaj, Bodrogkeresztúri út 52. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 300/2016 , valamint a munkakör megnevezését: Gazdasági, szociális ügyintéző.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. október 31.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
 www.tokaj.hu - 2016. október 17.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja:
A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a munkáltató által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.